Om uiteenlopende redenen kunt u besluiten (een deel van) uw administratie te verwijderen uit q-invoice. Bijvoorbeeld omdat u tijdens de testperiode facturen en offertes hebt gemaakt die u niet in uw administratie terug wilt zien.

Instellingen > Geavanceerd > Account opschonen

Screen Shot 2014-05-13 at 13.49.08

  • Was dit antwoord nuttig?
  • Ja   Nee
  • Alexander Severyns

    Ik probeer mijn factuur nummer te herstellen naar 1. Ik gebruik automatische nummering in formaat jaarfactuurnr.

    Na het aanvinken van de opties verwijder uitgaande facturen/factuurnr herstellen en intypen van DELETE en duwen van knop Account opschonen krijg ik in de groene balk “data is permanent verwijderd”

    Nochtans als ik terug naar het factuuroverzicht ga is er geen enkele factuur verwijderd en als ik een nieuwe factuur aanmaak is de teller niet geherinitialiseerd en wordt er gewoon het eerstvolgende factuurnr genomen

    • qinvoice

      Beste Alexander, wij kijken dit na. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met het account waar het om gaat? Dan zorgen wij voor een volledige reset.

  • yepyep

    Ik probeer mijn producten te verwijderen maar hetzelfde verhaal als Alexander hieronder, alle producten blijven bestaan. Het lukt niet, reeds mail gestuurd.