U kunt eenvoudig (meerdere) herinneringen sturen voor een enkele factuur. Om herinneringen te versturen dient u een layout aan te maken.
Screen Shot 2014-09-19 at 11.47.16

 

U kiest vanuit het overzicht van uw facturen in het menu voor ‘Maak herinnering’.

Screen Shot 2014-09-19 at 11.43.12

Kies vervolgens (indien van toepassing) de juiste layout en verstuur de herinnering.

Screen Shot 2014-09-19 at 11.53.18

  • Was dit antwoord nuttig?
  • Ja   Nee
  • James

    {invoice_number} en {invoice_duedate} werken niet meer in onze email tekst. Hoe kunnen deze weer vermeld worden? En is er ook een mogelijkheid om gewoon de oude manier van herrineringen versturen in te schakelen? Wij versturen liever de facturen nogmaals ipv een overzicht.

    • qinvoice

      De tags {invoice_number} en {invoice_duedate} moeten nog steeds gewoon werken, kan je via info@q-invoice.com laten weten voor welke herinnering dit niet goed is gegaan?

  • Math

    Moeten de tags reminder.number en reminder.duedate hier niet voor worden ingezet? Ze worden ook door de editor automatisch gemaakt, maar werken niet in het voorbeeld. Maar ik verwacht dat de due date van een reminder anders is dan de duedate van de factuur.

    • qinvoice

      Deze tags worden niet gebruikt voor herinneringen. De editor maakt deze alleen aan als een layout (factuur) gekopieerd wordt naar herinnering. Momenteel kent een herinnering geen nummer of vervaldatum

  • James

    Moet er voor de beta automatische herinneringen nog iets extra’s geactiveerd worden? De functie hebben we nu op “opslaan en verzenden” staan maar maakt geen herinnering aan en verzend niets

    • qinvoice

      Beste James, stuur even een mailtje als je wilt. Dan kijk ik voor je na of er herinneringen in de wachtrij staan voor jouw account.

  • Treinreiziger.nl

    Waar kan je een herinnering downloaden nadat deze is verzonden?

    • Treinreiziger.nl

      Oeps, stomme vraag, bij herinneringen natuurlijk, ik probeerde bij facturen de daaraan gekoppelde herinnering te vinden.

      • qinvoice

        Precies! Mocht je menu items niet terugvinden, klik dan onderaan het menu even op ‘Personaliseren’, wellicht dat bepaalde items uitgevinkt staan.

  • Matthijs

    Ik heb een factuur verzonden en deze komt binnen op mijn eigen mailaccount, daarop staat wel het mailadres van de ontvanger/opdrachtgever en mijn eigen als CC, maar hoe weet ik of deze daadwerkelijk verzonden is? Hij staat niet in de verzonden items van mijn eigen mailaccount.

    • qinvoice

      Als de mail door jou ontvangen is en jouw klant staat in de CC is de mail dus ook aan jouw klant verzonden. Als je een SMTP server ingesteld hebt kunnen mails ook in verzonden items geplaatst worden.